21 de fev. de 2009

Old new music!


This song met final days of 2007 ... Yeah ... when I listened to detailed muito.E who was singing was my friend; D ehaueihaiheiahiehaiahiaaa

Very funny But now this year it rocked, and when I heard ... remember the year 2007 was not much, but had good moments, later this year.

Well .. back to music, is now complete success, and was sick of listening. But now a trip to Alegrete, she listened, and I know there ... something has changed ... I began to like it, and listened straight .. reminds me many good things, things that sometimes we say to certain people but we have courage .


And that music is a big test.





Versos Simples


Uuuh, Yeaah Ahh..

Sabe, já faz tempo,

Que eu queria te falar

Das coisas que trago no peito


Saudade

Já não sei se é a palavra certa para usar

Ainda, lembro do seu jeito,


Não te trago ouro,

Porque ele não entra no céu

E nenhuma riqueza deste mundo

Não te trago flores,

Porque elas secam e caem ao chão

Te trago os meus versos simples,

Mas que fiz de coração.


Sabe, já faz tempo,

Que eu queria te falar

Das coisas, que eu trago no peito


Saudade,

Já não sei se é a palavra certa para usar

Ainda, lembro do seu jeito


Não te trago ouro,

Porque ele não entra no céu

E nenhuma riqueza deste mundo

Não te trago flores,

Porque elas secam e caem ao chão

Te trago os meus versos simples,

Mas que fiz de coração.


Yeaah!

Fiz de coração.




Nenhum comentário: